O greutate pe suflet


Una dintre greutatile care apasa cel mai mult sufletele noastre sensibile si feminine este greutatea trupului…

Ei ce sa-i faci, asta e, daca eram de celalalt sex, aveam cu siguranta o gramada de dezavantaje, dar probabil consultarea zilnica a cantarului nu se afla printre ele. Dar a iesit asa, sa fim fete, si noi cu soarta asta ne impacam :)

Deci fetelor dragelor frumoaselor, oricat de slabe am fi, nu exista sa nu ne dorim sa fim mai slabe. Sau cel putin eu una n-am intalnit-o pana acum in drumul intortocheat al vietii mele pe fericita care sa se planga ca ar fi prea slaba.

Asa ca astazi m-am gandit sa facem un mic schimb de experienta despre ce metode neconventionale sa mai folosim vara asta, ca sa nu ne fie rusine sa ne aratam lumii pe plaja in bikini. (Pentru eventualitatea in care aceste randuri sunt citite cu nesat de publicul masculin nestiutor: atentie, bikini nu desemneaza numai slipul, ci ambele piese ale unui costum de baie, slip si sutien, altfel ar fi monokini :lol: ).

Asadar sa revenim la suncile, ăăă pardon, la oile noastre. De ce spuneam mai sus de metode neconventionale: pentru ca eu am citit undeva ca cica de mare efect in slabit ar fi, mai nou, mancarea picanta! Da, da, ati citit bine, mancarea picanta cica slabeste. Ca sa fim sigure despre ce vorbim noi aicea, hai sa ne lamurim in primul rand ce inseamna picant, da? :) Asa ca deschidem dictionarul explicativ al limbii romane si aflam ce inseamna picant.

Asa… acum daca stim ca vorbim aceeasi limba, continuam. Deci mancarea picanta slabeste, zic unele. Mie mai ca mi-ar veni a crede, dar, cum nu sunt mare amatoare de picanterii nici macar in sfanta noastra barfa de zi cu zi, nu m-as baga la o dieta d-asta fara sa stiu ceva despre ea. Adica as prefera sa stiu daca a fost vreuna dintre voi pe post de cobai pana acum pentru o asemenea metoda de slabit, ca sa-mi impartaseasca si mie din minunata ei experienta.

Daca nu e niciuna care a incercat asa ceva, fac eu ceva pentru voi si va spun unde am gasit ceva care pare totusi mai omenesc: este vorba despre eternele terapii naturiste.

Adica cel putin eu una prefer ceva deja testat decat sa fac experimente noi cu mine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!