Pantofi și rochii de revelion


Intrebare de 1000 de puncte: ce este mai important de avut in vedere pentru petrecerea din noaptea de revelion: pantofii sa rochia?

Desi multora - mai ales de sex masculin - aceasta dilema le poate provoca cel mult un zambet sarcastic, atunci cand o femeie primeste aceasta intrebare de la o alta femeie, lucrurile se complica destul de mult, nu-i asa?

Asa e, si ca dovada stau exact eu care am fost intrebata pe mail de catre una din cititoarele mele fidele exace ceea ce v-am relatat mai sus. Evident ca am fost pusa la inceput intr-o mare dificultate, insa m-am adus aminte rapid ca eu sunt unica si irepetabila cumparatoare profesionista si daca eu nu as putea gasi rapunsul la aceasta intrebare atunci cu siguranta nimeni altcineva din blogisfera nu va putea in veci.

Asa ca am purces rapid sa ma pun la punct in acest domeniu destul de vast dar la fel de sensibil si am inceput cautarea raspunsului cu o alta intrebare: ce si-ar dori o femeie de la noaptea de revelion?

Pai ceea ce isi doreste o femeie intotdeauna: sa fie sexy, sa fie admirata, intr-un cuvant sa atraga toata privirile asupra ei toata noaptea, sa isi gaseasca fericirea daca este cumva singura sau sa il faca fericit pe barbatul alaturi de care isi va petrece noaptea dintre ani.

Iar pentru asta va trebui ca la capitolul haine revelion sa bifeze mai intai niste plimbari pe la standurile virtuale sau reale cu rochii de seara lungi, pentru ca visul unei nopti de iarna presupune sa te simti confortabil chiar si cand afara sunt multe grade sub zero.

Apoi, nelipsitii pantofi cu toc vor face ca imaginea Cenusaresei dianinte de miezul noptii sa poata ramane alaturi de ea pana in zorii noului an.

Si nu numai imaginea...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!