Cu ochii după rochii

Astăzi am auzit la o mica bârfă o chestie foarte interesantă, pe care nu o știam. Cică femeile se imbracă pentru femei.

De fiecare data cand imi ajunge la urechi neofolclor din ăsta, cad pe ganduri cateva clipe, reflectand intens la multele lucruri pe care nu le stiu pentru simplul fapt că nu le gasesc in carti. Si daca nu cumva ar fi mai bine sa aloc mai putin timp bibliotecilor reale si virtuale si sa ma dedic mai strasnic companiilor exclusiv feminine in care priceputele intr-ale modelor si mondenităților isi etaleaza cultura.

Am stat eu deci si am reflectat la zicatoarea respectiva si i-am gasit tâlcul si dreptatea. Pai daca nu pentru a starni invidia rivalelor, pentru ce altceva ai mai petrece ore intregi la shopping, proband si stramband din nas pana cand vei gasi rochia perfecta?

Asa că dragele mele, daca va inchipuiati ca am ramas cumva in urma cu garderoba si ca ma puteti eclipsa pe la vreo petrecere, aflati ca v-ati inselat amarnic. Shoppinguiala este adanc inscrisa si in adeneul meu ca in orice ADN feminin, asa ca nu raman niciodata mai prejos cand vine vorba de cautat si magazine online haine.

Numai ca, spre deosebire de rivalele mele pricepute exclusiv la cultura mondena a urbei in care isi etaleaza interesanta existență, eu consider ca am un atu in plus: fac smart shopping. Adica nu trebuie neaparat sa te desfasori prin buticurile stramte din bazar sau prin spatiile intinse din mall in cautarea unei rochii, de fapt cu scopul nedeclarat, dar evident, de a fi vazuta cheltuind mult. Nu. Eu prefer sa fiu vazuta numai cu rezultatul final al cautarii mele, adica purtand o rochie pe care n-a probat-o toata lumea prin magazine.

Eu prefer sa caut si sa-mi tin garderoba up to date cu ajutorul internetului. Si astfel voi sti că ceea ce port eu nu a fost atins decat de privirile altora. Si va atrage mai multe priviri acum, că se afla pe mine.

Mai pe scurt: asa cum cred ca deja v-ati dat seama, sfatul meu de astazi privind cumparaturile este, din nou, sa va cheltuiti si timpul si banii pe internet. Unde puteti de asemenea gasi multe piese si cand vine vorba de rochii dama.

Asa ca ar fi bine sa va lasati si de aceasta data pe mana mea si sa verificati cu grija site-urile ale caror link-uri vi le-am dat. Stiti bine ca nu veti regreta. :)

2 comentarii:

HaineOn spunea...

Bravo super articol...

cumparatoarea profesionista spunea...

Multumesc si mai poftiti pe la noi :)

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!