Flori, fete, filme. Sau băieți?

Era un joc pe care cu siguranta fiecare dintre noi l-am jucat cand eram mici. Bine, nu eram chiar foarte, foarte mici, cred ca eram la vreo 10-11 ani, cel mai probabil ne apropiam vertiginos de pubertate si relatiile cu sexul opus deveneau uneori, nu stiu din ce motive, din ce in ce mai dificile. E cineva care nu l-a jucat cu prietenii de la bloc si nu stie despre ce este vorba? Ma indoiesc.

Apoi am crescut atat de repede, iar jocul, care din cate imi dau seama acum a fost cam ultimul din cele atat de frumoase ale copilariei, a ramas mult timp dat uitarii, pana intr-o zi, cand n-am mai fost la film cu fetele, ci m-a invitat in sala de cinema un baiat.

Ok, astea fac parte deja din sertarul cu amintiri ale fiecareia dintre noi, dar ce legatura au ele cu sfaturile pentru cumparaturi care fac subiectul si deliciul cititorilor acestui blog?

Pai legatura e data de singurul lucru din titlu despre care nu am vorbit inca in postarea mea: florile. Imi amintesc acum, si ma pufneste si rasul de fiecare data, cum saracul baiat venise la intalnire cu un buchet imens de flori de gradina, pentru ca stia – se informase bine dinainte, deh! – ca mie imi plac numai anumite flori, din gradina care se intretine numai cu motocositoare si fierastrau electric.

Care sunt acelea, nu are rost sa va scriu aici, ceea ce voiam sa va spun e ca buchetul acela imens ne-a incurcat toata seara, pentru ca nu stiam unde sa il pun si ce sa fac cu el. :)

Asadar, dragii mei baieti, care astazi sunteti la varsta adolescentei, sau la ce varsta se poarta acuma sa mai scoti o fata in oras, ca eu sunt deja babeta, am peste 20 de ani si nu mai stiu d-astea d-ale voastre, sfatul meu este sa cautati o florarie de unde va puteti cumpara nu numai trandafiri, ci chiar si flori de apartament. Pentru ca uneori o singura floare are mai mult efect decat un buchet intreg. Si va ajunge mai ieftin! :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!