Personalizări de personalități


Cei care au reusit sa isi puna pe picioare propria lor afacere stiu cat de mult au muncit ca sa ajunga sa isi vada visul cu ochii.

In ciuda intregii birocratii cu care te cadoriseste statul roman, a taxelor si impozitelor puse probabil maine poimaime pana si pe aerul pe care il respiram, unii dintre noi au ambitia si geniul de a deschide si conduce o afacere rentabila in aceste vremuri pline de mister economic... :)

Mister, evident, pentru ca niciunul dintre noi nu stie ce alte taxe ne va aduce ziua de maine sa ce alte bete in roate ne va pune in munva noastra zilnica iubitul nostru guvern si parlament prin legile si hasgeurile care vin pe banda rulanta parca dintr-un sac fara fund.

Atunci nu trebui sa mire pe nimeni faptul ca proprietarul unei firme isi pune emblema acesteia pe toate nimicurile care cu care vine in contact zi de zi: pe cani, pe pixuri, chiar si pe tricouri. Este normal sa vrea sa isi personalizeze toate lucrurile care il inconjoara si pe care le poate oferi si partenerilor lui de afaceri cu scopul subliminal de a le transmite acestora ca firma sa este o adevarata personalitate, nu numai juridica.

De aceea, pentru acesti maestri ai artei antreprenoriale, cumparatoarea vine astazi cu o dedicatie speciala, si anume un sfat prin care sa isi poata promova afacerea prin intermediul unor obiecte promotionale de genul cani personalizate sau tricouri personalizate.

Ceea ce ramane dincolo de un asemenea cadou personalizat este munca unor oameni care nu cunosc ce inseamna somnul, weekend-ul sau concediul. A unor oameni care au invins.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!