Filmulețe cu pisici


Cine nu le iubeste?

Da, si la pisici si la filme ma refer in aceeasi masura.

Si asta pentru ca atunci cand ma plictisesc – si nu stiu de ce dar mi se intampla cam des asta in ultima vreme - , deschid un browser in calculator si incep sa navighez aiurea pe net. Si nu cred ca este cineva care isi inchipuie ca nu am unde si ce sa vad.

Pur si simplu accesez un motor de cautare la intamplare si tastez primul cuvant care imi vine in minte. Apoi rasfoiesc cateva pagini pline de rezultate pe cuvantul cautat. Dupa care caut pe stiri, pe bloguri, iar in final dau pe imagini si pe videoclipuri.

Asa cum bine ati remarcat, fotografiile si filmuletele le las pentru la sfarsit, ca asa e normal cu tot ce e mai bun, nu? :)

Pentru ca ele reusesc intotdeauna sa imi ofere, la modul garantat, leacul pentru plictiseala.

Si cum mie imi plac la nebunie pisicutele, am gasit un site plin cu o gramada de filmulete haioase cu tot felul de pisici care mai de care mai nebunatice si jucause. Apoi am constatat cu multa bucurie ca pisicutele erau doar o mica sectiune de pe acest site, el fiind plin cu fotografii si filmulete haioase, unele mai interesante decat altele, iar pe site oricine isi poate face un cont prin care sa uploadeze tot ceea ce ii place lui mai mult.

Iar cand treci printr-o perioada numai cu zile pline de munca si invatat, cum sa nu-ti placa asa ceva?

Pentru ca, in caz ca nu v-ati prins inca pana in momentul de fata, plictiseala din ultima vreme despre care va vorbeam putin mai sus in aceasta postare a mea de azi de pe blogul meu, exact acestui motiv i se datoreaza si anume faptului ca am mult de munca cu invatatul. :)

Si cum pentru acest tip de plictiseala exista tocmai leacul de care v-am pomenit adineauri, hai sa il impartasesc cu voi pana la capat. Va sa zica, ce aveti exact de facut: cautati pe net un site cu filmulete haioase si care va permite sa va faceti si voi cont ca sa va uploadati acolo creatiile proprii.

Apoi puneti mana pe o camera video performanta – poate sa fie si de la smartphone, da :P – si apucati-va sa va surprindeti pisica a carei proprietara sunteti in ipostaze care mai de care mai haioase.

Desigur, daca nu v-ati prins pana acuma, e cazul sa vad dati seama ca sfatul de astazi al cumparatoarei profesioniste li se adreseaza in exclusivitate acelora dintre cititorii si cititoarele mele care nu numai ca iubesc pisicile, dar chiar au cel putin una pe la ei pe acasa.

Iar sfatul nu se rezuma la indicatii de regie pentru realizarea unor filmulete de Oscar, ci mai ales pentru felul in care sa aveti grija de felina voastra. Iar asta incepe in primul rand cu cea mai buna hrana de pisici fara de care animalul vostru nu s-ar mai afla intr-o forma joviala zi de zi.

Si nici voi alaturi de pisica voastra, nu-i asa?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!