Atenţie: s-a inventat cel mai performant detector de microfoane!


Cum titlul cred ca spune cam totul, probabil ca multi dintre voi asteptati ca sa va dau acum locul exact de unde ar putea fi achizitionat cel mai performant detector de microfoane. Da, stiti bine cu totii ca si de aceasta informatie extrem de importanta veti avea parte daca veti avea rabdare ca sa cititi postarea mea pana la sfarsit, dar mai intai cred eu ca nu ar fi total lipsit de importanta ca sa ne punem la punct in legatura cu niste detalii legate de acest subiect care se pare ca intereseaza din ce in ce mai multa lume.

Si nu s-ar putea ca lucrurile sa stea in vreun alt fel.

Iar asta se intampla din simplul motiv ca, de cateva decenii incoace – mai exact de cand tehnica a evoluat atat de mult incat miniaturizarea a ajuns sa ne puna camere de luat vederi pe post de muste prin case - , viata intima a fiecaruia dintre noi pare ca este din ce in ce mai vulnerabila in fata oricarui rauvoitor.

Desigur, nu vom lua in calcul in situatia de fata o aparatura extrem de performanta cu care este de altfel si normal ca sa fie dotat un serviciu de informatii platit din banii fiecaruia dintre noi, si nu intentionez ca sa aduc aici in discutie niste personaje de film de genul CIA, FBI , Mossad sau MI 5 , ci ma voi referi la un serviciu „banal” cum este si SRI-ul de la noi, care se face vinovat de o serie de acoperiti care sunt periodic descoperiti in toate domeniile vietii publice, dar mai ales prin presa noastra cea muribunda.

Ei bine, se pare ca tocmai Serviciul Roman de Informatii, caruia toate legile nationale si tratatele internationale prin care ii este reglementata extrem de strict activitatea ii dau toate puterile necesare astfel incat sa asculte – legal – oricare dintre persoanele care ar putea ca sa fie suspecte intr-un dosar care ar putea ca sa ajunga rapid pe masa unui judecator, se pare deci ca tocmai lui i-a fost ajustat acum acest drept prin nu stiu ce hotarare a Curtii Constitutionale.

Sau cel putin asa am inteles din ceea ce s-a scris pe net.

Cum insa cam prea mult din ceea ce apare pe fluxul de stiri de la Facebook se dovedeste a fi in cele din urma doar o mare fasaiala, eu zic ca cel mai bine ar fi ca sa ne intoarcem la oile noastre, adica acolo de unde am plecat la inceputul acestei noi postari de blogul meu, si anume sa cautam pe net locul de unde am putea ca sa ne achizitionam acea aparatura de care va tot vorbeam

Ce, n-am dreptate?

4 comentarii:

Laurentiu spunea...

O sa apara si cel mai "stealth" microfon nedetectabil :)

George spunea...

Orice arma creeaza o contra-arma :D

Ioana spunea...

Imi place blog-ul, sa postati mai des!

Sorina spunea...

Sa mai postati content nou ;)

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!