Balerini pentru balerine


Dragele mele cititoare, si astazi ca in 89% din cazuri (adica sa nu exageram, da? :)) sfaturile mele vor merge exclusiv catre voi. Si ca sa va ajunga direct la inimioara, va voi spune ca fiecare dintre voi este – si daca nu este, ar trebui sa se considere – o balerina.

Desigur, aceste randuri sunt citite cu nesat si de catre unii dintre cititorii mei barbati, si bine fac pentru ca astfel isi mai pot lua si ei niste notite in legatura cu ce va sa zica dorintele de femeie in materie de cadouri, adica un capitol la care stiu ca majoritatea dintre voi ati cam ramas repetenti, nu-i asa?

Dar sa ne intoarcem la balerinele noastre. Care au si ele nevoie de niste balerini piele pe masura piciorului lor fin si totodata pe masura asteptarilor lor.

Insa, cum vremea de afara se arata ca fiind din ce in ce mai potrivnica fiecareia dintre noi, se pare ca, balerine sau nu, avem cu toate mare nevoie de niste cizme piele in care pretioasele noastre picioruse sa se simta foarte bine la trecerea prin acest sezon hibernal ce sta sa vina.

Din ceea ce v-am spus pana acum cred ca e foarte clar pentru toata lumea ca sfatul meu de astazi vizeaza niste piese de incaltaminte numai bune –mai ales la pret – pentru aceasta iarna care, desi inca nu si-a aratat coltii, se pare ca isi va cam face de cap pe aici pe melegurile noastre.

De aceea ar fi bine sa aveti in vedere si niste cizme piele intoarsa, care cu siguranta vor fi de mare efect si utilitate pana prin martie anul viitor.

Sa le purtati cu placere!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!