Aluminiul e ușor


Nu mi-am propus sa va tin astazi o lectie de chimie in care sa va bat la cap cu tot felul de informatii despre elemente asa cum sunt ele dispuse – periodic, da :) - in tabelul lui Mendeleev.

Pentru ca, asa cum bine stiti cu totii, singurul lucrul pe care mi-l propun eu aici, pe acest blog al meu, zi de zi, ceas de ceas, este sa va fiu cat se poate de folositoare cu niste sfaturi de cumparaturi.

Iar astazi, asa cum cred ca v-ati dat seama inca din titlu, vom vorbi despre ferestre aluminiu si despre termopane in general. Pentru ca, in zilele acestea ale noastre, aluminiul nu este numai un metal care are proprietatea de a fi usor, ci el mai este si usor de procurat.

De aceea, in functie de stadiul in care va aflati cu procesul de constructie sau removare a casei, daca nu aveti inca termopane puse pe la ferestre, ar fi vazul sa va ganditi serios la acest aspect extrem de important.

Pentru ca astazi un termopan nu mai este un lux, el a devenit deja mai mult decat o necesitate stringenta la casa oricarui om, daca e sa ne luam dupa facturile de incalzit care devin cu tot mai multe zerouri de la an an. Si din pacate zerourile nu se adauga niciodata dupa virgula, ci intotdeauna inaintea ei. :)

Iar daca e sa ne gandim si la verile din ce in ce mai calduroase datorita efectului de sera, e clar ca trebuie sa luam in considerare proprietatile aceluiasi metal denumit aluminiu pentru a avea o izolatie asa cum se cuvine si in timpul anotimpului calduros.

Am deci astazi pentru o voi o recomandare mai speciala: un site pe care puteti gasi ceea ce am dezbatut mai sus, ba chiar si rulouri aluminiu, pentru pastrarea in interior a unei temperaturi constante indiferent de vremea de afara.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!