Leac pentru un fleac


Cand eram si eu (mult) mai micuta am avut onoarea ca urechilor mele sa le fie oferite in prima auditie o melodie destul de draguta, ale carei versuri ma surpind uneori si acum ca le fredonez fara sa vreau.

Melodia era o prelucrare folclorica si o canta Ducu Bertzi parca , si avea in ea niste versuri pline de miez popular, cu ceva de genul „la inima este un leac / cetera si omul drag”. :)

Acuma , am stat eu asa stramb si am judecat, cred eu, drept : de ce un barbat are tot timpul nevoie de cate un leac pentru un un simplu fleac care este dragostea. Si, mai ales, de ce este tot timpul ingrozit ca trebuie sa isi dovedeasca dragostea printr-un cadou?

E ziua ei, e 8 Martie, e Valentine’s, e nu mai stiu ce alta zi s-a mai inventat pentru ele, ca parca in tot calendarul sunt numai zile pentru femei…

Esti un barbat indragostit si iti trec des ganduri din astea prin cap? Te stiu! Te-am intalnit si azi si saptamana trecuta si acum un an, de fapt ma intalnesc zi de zi cu tine in cele mai neasteptate locuri: pe strada, la metrou, in magazine, da, mai ales in magazine, te aud bombanind in cautarea unui lucru pe care nu stii cum sa-l denumesti.

Iar eu stau cuminte la locul meu si te privesc cu aceeasi senzatie de fiecare data: parca ai juca intr-un film de groaza! Te inteleg, nu e usor sa fii barbat, dar femeilor chiar le face placere sa vada si sa revada la nesfarsit filmul asta in care joci tu.

Sunt sigur ca la asta te gandesti de fiecare data: ca iubita ta are probabil o placere sadica sa te urmareasca cum te zbati in cele mai mari chinuri ale cautarii unor cadouri speciale pentru ea.

Doar ca inca nu ti-ai dat seama ca daca nu ai fi fost indragostit, nimic din toate astea nu s-ar fi intamplat. Si mai e ceva ce inca nu stii: orice film, oricat te-ar ingrozi, poate avea un happy end, daca ajungi la locul potrivit in care sa gasesti cele mai elegante cadouri pentru femei.

Iar daca mai ai si norocul sa fi fost, macar o data de cand o cunosti, atent la ceea ce poarta sau la ceea ce ti-a spus ca si-ar dori sa poarte, atunci sigur stii ca una dintre cele mai mari slabiciuni ale ei, ca ale oricarei femei de altfel, sunt cele mai deosebite seturi de bijuterii.

Iar de aici pana la happy end-ul binemeritat mai ai de parcurs un simplu click pana la ceea ce vei vedea ca nu este chiar un simplu fleac. :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!