Femeia electrocasnică


Oricine la varsta mea nu poate sa nu se gandeasca la cum o sa fie ea o femeie implinita, asezata la casa ei, cu un barbat iubitor si cu o droaie de copii obraznici alergand pe scari intre etajele vilei – evident, nu toti ai mei, ci la un loc cu ai fratilor, surorilor, verisoarelor si verisorilor, asa cum ii sade bine oricarei familii in care usile sunt deschise zi si noapte pentru toti oamenii buni.

Apoi, ca orice vis frumos, a trebuit sa-l ajustez deschizand ochii si privind realitatea din jurul meu: femeia care voi fi va ajunge peste ceva timp poate prea implinita, avand in vedere kilogramele care se aduna mai repede ca anii, barbatul iubitor va avea cu siguranta si defectele lui, pe care va trebui sa i le suport in fiecare zi, copiii vor creste o data cu grijile, iar vila ar putea sa nu fie decat o simpla garsoniera in care eu imi voi petrece toata viata facand mancare si spaland rufe…

Intre aceste doua extreme ale visului meu, nu am putut sa nu gasesc ceva real, navigand astazi la intamplare pe internet in cautare de chestii femeiesti. Cand am dat peste un site care a reusit sa imi mai indulceasca amareala realitatii care a intrat cu bocancii peste visul meu adolescentin. Va sa zica, oricat de mica ar fi garsoniera si oricat de mare ar fi liota de copii obraznici, ceva ajutoare as putea avea mereu: o masina de spalat moderna, o masina de spalat vase, un congelator mare in care sa-mi pot tine mancarea facuta pentru o saptamana intreaga, si de ce nu chiar un minibar care este atat de mini, incat ar incapea si in visul cu garsoniera.

Si pe langa astea, evident ca nu voi duce lipsa de ceea ce are nevoie o femeie la orice ora din zi si din noapte: o perna electrica, un espresso, o placa de indreptat parul…

Ce ziceti, visez prea mult? :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!