Ce înseamnă SEO și SEM


Majoritatea celor care isi incep activitatea pe net cu un site al lor propriu isi pun marea problema inca din secunda doi dupa ce si-au lansat opera in lumea virtuala: „hei, unde este traficul meu?”

Pentru ca fiecare isi inchipuie ca dupa ce si-a postat gandurile pe virtual, toata planeta va da buzna sa i le citeasca. Numai ca... stupoare! Trec orele, trec si zilele si site-ul ramane neaccesat. Ce e de facut?

In primul rand oricine doreste sa se apuce de construit site-uri pe internet trebuie sa stie un lucru elementar: saptamanile in care a lucrat pentru constructia si finisarea design-ului acestuia reprezinta doar 1 % din munca la un site si – incredibil - asta e chiar partea cea mai usoara. Pentru ca partea cea mai grea de abia acum incepe.

Nu vreau sa te descurajez, dar, in cautarile tale febrile de unelte pentru explozia traficului ai gasit probabil cateva referiri la niste litere: SEO si SEM. Ce inseamna ele?

SEO vine de la Search Engine Optimization, adica optimizarea unui site astfel incat sa apara cat mai des in cautarile de pe motoare.

SEM vine de la Search Engine Marketing, adica o forma de marketing pe internet care implica promovarea unui site prin cresterea vizibilitatii sale pe motoarele de cautare, astfel incat acesta sa fie accesat cat mai des. Se aplica mai ales in cazul magazinelor virtuale.

Acuma, cred ca este clar pentru toata lumea ca SEM si SEO nu poate face oricine, ci este cazul sa apelati, ca intotdeauna, la sfaturile cumparatoarei profesioniste care vă va recomanda tot ce este mai bun pentru site-urile voastre.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!