Bluze cu flori


Daca veti intreba o femeie, de orice varsta, ce intelege ea prin frumusete, sunt sigura ca majoritatea v-ar da un raspuns care sa includa si cuvantul „floare”, in oricare din formele sale.

Mira pe cineva? Cu siguranta nu. Floarea este un reper peren atunci cand vine vorba de frumusete, si cine se pricepe mai bine ca o femeie sa gaseasca frumusetea exact la ea acasa?

Tocmai din aceasta cauza, creatorii de imbracaminte se straduiesc mereu sa includa diverse motive florale pe toate modelele din colectiile lor, indiferent de anotimp, si indiferent de croiala, chiar si pe unele bluze asimetrice.

Pentru exemplificare, am folosit un motor de cautare, cu ajutorul caruia am gasit asa ceva:





Din cate vedeti, florile stau bine pe orice fel de bluza de dama si va recomand cu caldura sa aveti asa ceva in garderoba pentru diverse ocazii.

Acum, intrebarea pe care mi-o veti pune este, firesc, unde am gasit fotografiile de mai sus. Iar eu, ca o cumparatoare profesionista ce sunt, va voi spune mai mult decat atat.

Fotografiile in sine nu sunt atat de relevante pe cat sunt bluzele respective, care pot fi achizitionate de pe un site celebru.

Asadar, recomandarea mea de azi se numeste Neer bluze si include o multitudine de produse de imbracaminte, incaltaminte, diverse produse pentru casa si nu numai.

Aveti deci de unde alege bluza preferata, cu imprimeu floral sau fara, de vreme calda sau pentru la iarna, si care sa se asorteze cu orice altceva va place voua sa purtati de obicei.

Eu una mi-am pus deja link-ul respectiv in bookmark si apelez la el ori de cate ori simt nevoia sa ma inspir pentru o tinuta de ocazie sau mai deosebita si, de ce nu, chiar sa-mi cumpar ceva de acolo.

Pentru ca nu fac niciun secret din acest lucru: eu cand nu am ce imi doresc in garderoba, scot imediat cardul din poseta.

Si asta ar trebui sa faceti si voi!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!