Capitanul Cooker


De-a lungul istoriei au fost cateva personaje celebre care si-au pus definitiv amprenta asupra evolutiei civilizatiei umane.

Da , probabil credeti ca nu stiu ca pe capitanul ala din Marina Majestatii Sale regina Angliei il chema Cook, dar va inselati, pentru ca eu nu ale sale calitati m-am gandit sa le scot in evidenta aici, ci pe cele ale celui despre care v-am informat inca din titlu ca il cheama chiar asa: extrem de celebrul capitan Cooker ! :)

Ei da, si atunci cine este personajul? – ma veti intreba. Iar eu va voi raspunde ca poate fi oricare dintre cei care ma citesc acum. Si da, e vorba numai despre cititorii de sex masculin, pentru ca a vedea un barbat la treaba in bucatarie e ca si cum si-ar pune definitiv amprenta asupra intregii civilizatii umane, nu-i asa? :)

Bun, deci daca am cazut de acord asupra tuturor aspectelor pe care le-am discutat pana acum, sa trecem mai departe si sa vedem de ce are nevoie Cooker pentru a fi un adevarat capitan in bucataria familiei sale, primita in gestiune de la sotia sa. Pai cred ca primul lucru care ii trece prin minte oricui este un multicooker si cu siguranta ca nu greseste prea mult.

Pentru ca avand la dispozitie acest robot, munca sa in bucatarie se cam rezuma la ceea ce face un capitan adevarat pe un vas, adica el da comenzi si poai se odihneste in timp ce toata echipa lui trage tare sa ii duca la indeplinire comenzile date intocmai.

Cam asta poate fi rezumat in cateva cuvinte ca ar face pentru tine un multicooker daca stii sa te folosesti de el in bucataria ta, capitane!

Pe langa asta, capitane, nu trebuie sa uiti si ne sfaturile si de nevoile pe care ti le poate da oricand capitaneasa de langa tine si care e posibil ca sa iti fie de foarte mare ajutor in orice situatie , nu-i asa ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!