Hotelul și lenjeria


Cele doua cuvinte puse de mine ca titlu al acestei postari se vor a fi, luate fiecare separat unul de celalalt, doua dintre cele mai intime lucruri din viata unui om. Si asta se poate vedea si cu ochiul liber , nu-i asa ?

Evident ca lucrurile stau exact in acest fel, si este de ajuns pentru asta sa ne gandim numai si numai la faptul ca intr-un hotel se duc oamenii ca sa se simta, chiar si numai pentru o perioada extrem de scurta de timp , intocmai ca la ei in propria casa.

Iar in ceea ce ce priveste partea despre lenjerie , ei bine , e clar cred pentru toata lumea care imi citeste acum aceasta noua postare de pe acest blog al meu ca nu se poate sa existe ceva mai intim pe lumea asta a noastra decat acest lucru.

Luate insa impreuna, cele doua cuvinte, hotelul si lenjeria aferenta acestuia ar putea sa formeze, cum ar veni, chiar mult mai mult decat o simpla alaturare a unor cuvinte de genul celor pe care le-am explicat chiar eu in cele de mai sus.

Si de ce ne-ar fi de folos asa ceva ?

Da, probabil ca era mai mult decat evident faptul ca urmeaza ca cel putin unii dintre cititorii mei fideli sa imi adreseze aceasta intrebare, si asta avand in vedere ca pana acum nu am prea facut altceva decat sa bat campii cu gratie, daca ar fi sa il citez pe unul dintre marii clasici ai literaturii noastre.

Folosul din aflarea unei informatii de acest fel poate fi evident , la o prima vedere , numai si numai pentru aceia dintre voi care ar avea de administrat o afacere in care banii vin cu nemiluita de la unul sau altul din multitudinea de hoteluri si moteluri care produc non stop , dar mai cu seama pe timp de sezon estival.

Ca lucrurile nu stau intocmai in acest fel ar putea sa isi dea seama nu doar cei ce se considera a fi printre cei mai inteligenti dintre cei care isi pierd timpul acum citind aceste randuri ale mele asternute aici pe blogul meu doar pentru voi.

Atunci despre ce este vorba ?

Da, asta ar putea fi de fapt intrebarea corecta, care ar fi trebuit sa fie pusa inca de la inceputul acestei postari, de catre cei care s-au apucat sa ii citeasca, fie si numai din curiozitate, doar titlul.

Este vorba , dragii mei si dragele mele , asa cum probabil multi dintre voi si-au dat seama deja , despre un nou sfat privind cheltuirea banilor proprii si personali care vine astazi catre voi din nou de la a voastra cumparatoare profesionista , asa cum bine ati fost obisnuiti pana acuma.

Iar pentru a intelege pe deplin despre tot ceea ce as vrea sa va invat eu pe voi astazi, trebuie sa puneti frumusel mana pe mouse si sa dati click pe un site de genul www.lenjerii-hoteluri.ro .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!