Avem inele de logodnă pe stoc


Da, iarasi incepem cu unul dintre anunturile acelea prin care cineva se bate cu pumnul in piept ca ar poseda ceva de care mai toata lumea ar putea avea foarte mare la nevoie in unul sau in altul dintre momentele existentei sale. Si le poseda nu oricum , ci chiar in cantitati si varietati care ar putea satisface chiar si cele mai exigente dintre gusturi.

Vorbind asadar despre un subiect sensibil cum se pare ca tinde sa fie din ce in ce mai mult si acesta al unor inele de logodna pe stoc cred ca ar trebui sa incepem sa ne gandim fiecare dintre noi ca in viata noastra a fost sau va (mai :) ) fi un moment foarte special cum este si acela al unei logodne.

Va suna cunoscut ?

Probabil ca da. Si asta din simplul motiv ca vrem sau nu vrem , logodna si mai apoi casatoria sunt niste lucruri cat se poate de firesti in viata unui om indiferent de sexul sau , atunci cand depaseste o anumita varsta.

Daca acest lucru este bine sau nu , s-au facut , se fac si se vor face la nesfarsit o gramada de glume. Una dintre ele, care mie una mi s-a parut printre cele mai reusite este aceea in care un tanar aflat si el la aceasta varsta de care va aminteam si eu i s-a adresat lui Socrate cu rugamintea de a ii spune daca este bine sa se insoare sau nu. Raspunsul lui Socrate a fost pe masura : „fie ca te vei insura , fie ca nu , peste 20 de ani tot o sa regreti.” :)

Asa ca , dragii mei , daca tot vine vorba despre a va „nenoroci” pe viata, e clar cred pentru mai toata lumea ca acest lucru nu ar putea fi facut fara a avea la dispozitie cateva lucruri marunte , dar extrem de importante fara de care nu s-ar putea intampla absolut nimic din toate acestea.

Si sunt multe lucruri din astea?

E-hei , dragul meu , pai daca ai ajuns tu sa ii pui o intrebare ca aceasta cumparatoarei profesioniste cred ca iti este pana si tie destul de clar ca nu prea ai idee in ce consta toata povestea asta care ar vrea sa aiba un happy end de genul fericiti pana la adanci batraneti.

Bine, acuma poate ca nu ar trebui sa ramaneti cu impresia ca eu as avea mai multe informatii in legatura cu acest subiect destul de delicat si asta din simplul motiv ca nu am trecut inca la stadiul de femeie maritata . :) Si ca sa inteleaga fiecare dintre voi ca nu imi fac un motiv de lauda din aceasta situatie pe care unii ar fi destul de indreptatiti sa o considere ca fiind una ingrata , aflati ca am inceput sa ma pun la punct cu subiectul in cauza, dar nu pentru ca ma grabesc ca stiti voi cine la maritis...

Nu, dragii mei, aflati de la mine ca am cautat inele de logodna numai si numai pentru a fi in stare sa va dau cel mai bun sfat de cumparaturi, nu pentru altceva. :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!