Cumperi reviste glossy? De ce?

Da, ai inteles foarte bine intrebarea din titlu! De ce cumperi revistele alea pentru femei cu foaia lucioasa (evident, revistele au foaia lucioasa, nu femeile :))?

Pai... Nu-i asa ca de fapt nu ai niciun raspuns rational? Pentru ca nu ratiunea te impinge sa cumperi asa ceva, ci anumite trairi din subconstient, pe care cei care editeaza glossy-urile le stiu foarte bine si profita de ele pentru a-ti smulge banii din buzunar.

Ai analizat vreodata titlurile de pe coperta? Evident ca nu! Le-ai citit si ti-au placut. Te-ai regasit in ele, ti se pare ca sunt aceleasi intrebari pe care ti le pui si tu zilnic, si te astepti sa gasesti raspunsuri la ele intre paginile "glossy". Numai ca... stupoare! O data ajunsa acasa, vei rasfoi revista de cateva ori, dupa care vei uita definitiv de ea. Nici nu te va mai interesa pe unde ai pus-o si, peste o luna cand vei da de ea in ultimul loc in care te-ai fi gandit ca ar putea fi, te va incurca in treaba si probabil o vei arunca.

Pentru ca, nu la fel de probabil, ci aproape sigur, ti-ai cumparat un alt numar, ultimul care a aparut. Si care va avea soarta trasa la indigo cu cele anterioare.

Revin de unde am plecat: ai analizat vreodata, in vreun fel, revista aia inainte sa o cumperi? Da, in orice fel, gramatical, calitativ, ca grad de satisfacere a vreuneia dintre nevoile tale? Evident ca nu! Pentru ca ai cumparat-o doar sub impuls emotional! Si asta e calea cea mai usoara prin care cineva te poate convinge sa-i dai banii tai!

Acum te intreb altceva: imi poti spune macar un titlu din ce ai citit in numarul de luna trecuta? O idee care ti-a ramas, o fotografie pe care ai retinut-o, un sfat care ti-a folosit (nu te intreb din numarul de luna asta, pentru ca inca nu s-a asezat altceva peste el)? Stii bine raspunsul... Nu!

Pentru ca revistele pentru femei sunt ca ambalajele comestibile: se elimina nedigerate.

Ia spune, peste 50-60 de ani, nepoatele tale vor rade la fel de tare de revistele glossy pe care le citesti tu acum?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!