Cum să-ți alegi cel mai avantajos depozit fără dobândă

Astazi cumparatoarea profesionista incearca sa se depaseasca pe ea insasi si sa va dea cateva sfaturi despre alegerea celei mai potrivite banci pentru depozitele voastre.

Va si vad zambetele: de ce trebuie sa fii asa de profesionista in cumparaturi pentru a ne da noua sfaturi de alegere a unei banci? Crezi ca e atat de greu sa citesti ratele dobanzilor si nivelul comisioanelor? 

De greu, nu e greu, atunci cand te gandesti la bani, dar, daca inca nu ati uitat ce ati citit in titlul acestei postari, aici nu e vorba despre dobanda. Pentru ca nu vom discuta despre bani. Pentru ca nu vom discuta despre sistemul bancar supus reglementarilor BNR. Pentru ca nu vom discuta despre depozitele tuturor clientilor, ci numai despre cele ale celor ce urmeaza sa devina parinti in scurt timp. Si cu toate acestea, un rol important in discutia noastra il vor avea si finantele personale...

V-am starnit deja curiozitatea la maxim?

Ei bine, dragii mei, subiectul pe care vreau sa il abordez in aceasta postare se refera la bancile de celule stem :) Un subiect foarte delicat si extrem de putin cunoscut de majoritatea parintilor in devenire. Dar foarte important.

Deci: cumparam sau nu un depozit intr-o banca de celule stem? Pe blogul meu v-am obisnuit cu sfaturi argumentate pertinent si de aceea nu as vrea sa va dezamagesc nici in acest caz. Insa, cum eu nu sunt inca in faza de a deveni mamica, am fost nevoita sa ma informez, cautand un site profesionist in domeniul celulelor stem.

1 comentarii:

Unknown spunea...

WWW.INFORMATII-NOUTATI.BLOGSPOT.RO
M-A DUS IN EROARE TITLUL...CREDEAM CA E VORBA DE DOBANZI LA DEPOZITE BANCARE....

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!