Cum am ajutat elevii să se concentreze la examen


S-a demonstrat ca notele elevilor si studentilor sunt mult mai mici cand aerul din sala de examinare este supraincalzit, deoarece canicula scade puterea de concentrare. Studiile stiintifice au aratat clar ca la temperaturi ridicate viteza de reactie scade, in schimb creste agresivitatea sau nervozitatea si puterea de concentrare este cu 20-25% mai mica decat in situatii normale.

Elevii nostri, de care am avut grjia in toti cei 4 ani de gimnaziu si cu care s-au organizat ore de pregatire suplimentara gratuita, risca sa aiba rezultate foarte slabe din cauza inconfortului termic.

La asta ne-am gandit, cand am facut adrese pentru cumparare aer conditionat in salile in care se sustine examenul. Asa cum s-au montat camere de luat vederi pentru verificarea corectitudinii examenului, am decis la nivelul consiliului de administratie sa cumparam si aparate de aer conditionat.

Si colegii mei au gandit avantajos: daca tot asiguram racoare vara cu ajutorul lor, de ce nu am avea si caldura iarna ca totul sa fie perfect. O investitie cu functie duala si utilizare permanenta este perfecta.

AER CONDITIONAT MITSUBISHI MSZ-DM25 din magazinul online Dwyn.ro a fost alegerea noastra si iata, separat, motivele.

Magazinul Dwyn.ro a fost furnizorul ideal fiindca:
- vinde produse care pot fi achitate in rate, facilitate demna de luat in seama pentru firmele, institutiile si persoanele fizice care au multe cheltuieli lunare si nu pot strange atat de multi bani
- livreaza produsele la adresa indicata de cumparator cu promptitudine
- da cumparatorilor puncte de fidelitate la fiecare produs cumparat, iar cu punctele se pot achizitiona alte produse utile din magazin.

In ceea ce priveste aparatul, l-am ales fiindca:
- are consum redus de electricitate, lucru demonstrat prin apartenenta la clasa energetica A+
- este garantat 24 de luni
- are functie duala de incalzire-racire, ambele la parametrii eficienti
- greutatea mica a aparatului din interiorul salilor (9 kilograme).

Fiindca le-am montat la timp, avem rezultate excelente la examene.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!