Pensiuni din Bucovina


Da, dragii mei cititori si dragele mele cititoare, astazi chiar am de gand sa va duc din nou – doar cu gandul – pe acolo pe la scoala, ca sa ne mai amintim putin de ceea ce facea fiecare dintre noi pe la ora aceea minunata de geografie.

Am zis ca doar cu gandul si asta din simplul motiv ca nu prea cred ca exista cineva care sa isi mai doreasca cu atata ardoare ca, din cei mai frumosi ani pe care si i-a petrecut pe acolo pe la scoala, sa isi mai aminteasca exact de ceea ce era in timpul orelor, ci doar felul in care se distra prin pauze.

Tara noastra cea frumoasa.

Asa si eu, cand sunt intrebata in ziua de azi ce imi mai amintesc din tot ceea ce am studiat cu atata patos pe la scoala, imi vine sa las la o parte tot ceea ce imi mai vine in minte din ceea ce mi s-a predat si sa ma gandesc numai la clipele frumoase de relaxare.

Cu toate astea insa, nu pot sa nu recunosc ca, cel putin din cand in cand, mi se mai intampla si mie ca sa imi mai vina in memorie si cate ceva din materia care se afla pe acolo, prin manuale, si, fara o falsa modestie, as putea sa spun chiar ca imi amintesc destul de multe de pe acolo.

Revenind insa acum la ora de geografie, asa , ca sa putem sa facem legatura cu ceea ce v-am scris mai sus, in titlul acestei postari, si anume pensiuni din Bucovina, nu pot sa nu remarc ca, legat de acest subiect, discutia care se purta mereu la scoala se incheia invariabil cu una si aceeasi concluzie, si anume ca tara noastra are cele mai multe frumuseti de pe pamant.

Poate ca asa e.

Desigur, nu prea multa lume ar putea ca sa nu fie de acord cu o asemenea afirmatie, daca ar fi ca sa avem in vedere numai faptul ca o varietate de acest fel de forme de relief nu prea gasesti peste tot pe planeta, asa ca cel mai bine ar fi ca cei care isi doresc ca sa ma contrazica sa vina si sa vada cu ochii lor cam cum stau lucrurile din punctul de vedere al frumusetilor de pe la noi din tara.

Pentru asa ceva insa, trebuie musai sa fim pregatiti din toate punctele de vedere, asa ca eu revin cu recomandarea mea legata de niste pensiuni din Bucovina .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!