Un magazin


Da, e adevarat ca v-am vorbit si v-am tot vorbit despre magazine aici pe blogul acesta al meu incat va intrebati de unde le tot scot si cu ce noutati as putea sa mai vin si azi pentru voi.

Numai ca, daca stam stramb si ne gandim drept, avand in vedere ca blogul imi este axat numai si numai pe cumparaturi, e pe undeva destul de normal sa tratam multe subiecte legate de magazine, nu-i asa?

Normal ca asa e, si tocmai de aceea lasam la o parte vorbaria goala si fara rost si ne punem direct pe tratat subiectul nostru legat de magazin, ca sa vedem cu ce sfaturi noi si utile vine astazi pentru voi a voastra eterna cumparatoare profesionista.

Mai intai de toate insa , ar cam fi putin cazul cred sa vorbim despre magazine la modul cat mai general pentru a ne lamuri cam ce si-ar dori un cumparator de succes de la o pravalie moderna atunci cand ii trece pragul din lumea reala sau din cea virtuala.

Ma opresc aici si va mai atrag atentia doar asupra a doua lucruri :

- Mai intai : probabil ca ati observat in cele de mai sus, si daca nu ati observat , va spun eu acum , ca am folosit expresia „un cumparator de succes” si nu „un cumparator obisnuit” , asa cum probabil ca s-ar fi asteptat cei mai multi dintre voi. Lucrul acesta, poate aparent neinsemnat pentru multi dintre voi, este cel care face de fapt diferenta intre cumparatorul obisnuit si cel care are succes la cumparaturi numai si numai datorita faptului ca citeste acest blog al meu, plin cu cele mai bune sfaturi atunci cand vine vorba de a merge la cumparaturi

- Mai apoi : probabil ca ati observat in cele scrise de mine, si daca nu ati observat , va spun eu acum , ca am folosit expresia „din lumea reala sau din cea virtuala” , asa ca toata lumea trebuie sa fie deja constienta ca adevaratele magazine de succes trebuie sa aiba neaparat (si) un site pe care sa vanda mai mult

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!