Mai multe detalii găseşti acolo unde trebuie


Da, numai ca „acolo unde trebuie” ar putea sa fie considerat de multa lume ca fiind un termen destul de vag, care lasa loc la felurite interpretari.

Nu poate fi cazul insa si al cititorilor fideli, dar mai ales al cititoarelor fidele care intra zi de zi pe blogul meu si care stiu ca aici este cu exactitate locul unde trebuie sa gaseasca cele mai multe detalii in legatura cu orice dilema ar avea despre felul in care ar putea ca sa castige, dar mai ales sa isi cheltuiasca banii personali cu mult cap.

E vorba mai ales de cititoare.

Nu imi inchipuiam nici macar un moment ca ar putea sa fie trecut cu vederea faptul ca in cele de mai sus m-am exprimat ca si cum partea de sex feminin a celor care fac ca traficul blogului meu sa explodeze zi de zi ar trebui sa se constituie intr-o categorie speciala in ceea ce priveste receptarea acestui mesaj din articolul de fata.

Ei bine, daca tot ati avut spiritul de observatie atat de ascutit, n-ar fi rau ca sa aflati de la mine ca da, e adevarat ca in cele ce urmeaza, tot ceea ce veti citi ar putea ca sa le intereseze mai mult pe reprezentantele celui mai frumos dintre sexe.

Iar cum intrebarea care se afla acum firesc pe buzele si in gandurile tuturor este „despre ce sa fie oare vorba ?” , nici eu nu o sa raman datoare si o sa va spun inca din capul locului ca mi-am propus ca sa aduc in atentia fiecareia dintre voi inca una din dezbaterile acelea interminabile legate de industria videochatului.

Sau , mai bine zis , legate de oportunitatile pe care le au – sau nu ! – cele mai frumoase dintre fete daca vor ajunge ca sa faca o cariera in acest domeniu.

Si mai sunt constienta si de faptul ca s-au facut auzite pana acuma atat de multe voci care au aruncat in mediul virtual, ca si in cel real, aceleasi argumente pro si contra incat multa lume considera ca discutia deja s-a banalizat si ca nu prea as mai avea – nici eu , si nici altcineva – cu ce sa vin ca noutate in aceasta adevarata polemica.

Mai multe detalii gasesti acolo unde trebuie.

V-am spus asta inca din titlu si ma vad nevoita sa o reiau si aici tocmai pentru a incerca sa va conving de faptul ca o discutie pe marginea acestui subiect destul de sensibil cum este si cel legat de angajarea in domeniul videochatului este departe de a fi epuizata atata timp cat stii sa cauti argumentele pro sau contra exact acolo unde se afla sursa lor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!