Un subiect mai mult sau mai putin sensibil


Si care anume ar putea fi acel subiect catalogat de mine drept „sensibil” este de fapt marea provocare a acestei noi postari cu care cumparatoarea profesionista incearca sa va atraga din nou pe blogul vostru cel mai preferat dintre toate.

Desigur, lucrurile si mai ales persoanele sensibile sunt extrem de multe pe lumea aceasta mare in care ne ducem si noi vietile , asa ca va fi destul de greu sa alegem una sau alta dintre ele, si totusi eu ma voi incumeta sa o fac in cele ce urmeaza chiar pe aceasta postare.

Bine, acuma ar mai trebui sa mai luam in considerare si faptul obiectiv ca a cataloga ceva sau pe cineva ca fiind sensibil este extrem de subiectiv si asta o stie extrem de bine fiecare dintre noi. Si e chiar normal sa fie asa.

Ceea ce imi face mie aceasta sarcina pe care singura mi-am asumat-o extrem de dificila si de ingrata. Dar, acuma daca tot mi-am asumat-o, ingrata sau neingrata, dificila sau usoara , nu mai am ce sa fac si trebuie sa o duc la un bun sfarsit, si nu numai bun, ci si cat se poate de profitabil pentru fiecare dintre cei care intra aici sa imi citeasca elucubratiile aproape zilnice. :)

Mai multe detalii, asadar ?

Ei da, stiu ca le asteptati cu sufletul la gura, din moment ce vi le-am promis inca din titlul acestei postari ce promite sa fie cat se poate de utila – si veti vedea ca nu va va dezamagi chiar deloc – asa ca sa purcedem la drumul cel lung si frumos.

Va sa zica, dragii mei , nu cred ca ar putea exista vreunul dintre voi – sau mai bine zis dintre noi, ca pot sa ma includ si eu cu succes in rand cu toata lumea :) - care sa nu fi patit in viata asta a lui cel putin o belea cu instalatia sanitara din casa proprie si personala.

Si nu asta e cea mai mare problema de fapt.

Problema cea mai mare cu problemele de la instalatiile sanitare sunt ca acestea se intampla exact la cel mai nepotrivit moment. Asta nu inseamna fireste ca ar putea exista vreun moment care sa poata fi catalogat drept cel mai potrivit pentru a ti se putea intampla vreo belea, desigur, numai ca ce te faci daca incepe sa iti curga apa din bazinul toaletei la ora 12 fix? Si vorbesc de 12 noaptea, cred ca deja s-a prins toata lumea!

Pai ce sa faci, decat sa incepi sa iti calculezi si sa iti evaluezi toate optiunile pe care le ai in acel moment. Iar acestea se intind de la a astepta cu mult optimism pana a doua zi, sperand ca apa care se scurge nu o sa te inunde sau sa te apuci la acea ora sa o faci pe priceputul si sa incerci sa rezolvi tu toata problema de unul singur.

Sau apelezi la serviciile unui instalator care este disponibil nonstop.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!