Stomatologie la superlativ


Nu stiu altii cum sunt, dar eu una cand citesc un cuvant cum este si “stomatologie” parca imi trece instantaneu orice durere de masele, niciun dinte nu mi se mai clatina, si ca prin minune niciuna dintre gingiile mele nu mai sangereaza aproape deloc.

Desigur, tot ceea ce v-am povestit in cele de mai sus se intampla numai si numai in mintea mea, dar sunt extrem de convinsa ca multe alte persoane au aceleasi experiente delirante atunci cand li se pune in vedere ca singura solutie viabila pentru a putea ca sa scape intr-un fel sau altul de durerile din gura nu sunt leacurile babeste pe baza de infuzie de cine stie ce plante furajere, ci mersul tacticos catre un cabinet stomatologic si asteptatul in fata unei usi de unde razbat niste sunete de genul unor gemete si al unei freze care se roteste intr-una.

Va suna cunoscut cumva acest tablou ? :)

Ei bine, in caz ca se poate ca sa se intample ca inca sa nu va regasiti macar in parte in tot ceea cea am scris eu in cele de mai sus inseama ca, una din doua :

- fie nu ati avut niciodata nicio problema cu dintii, maselele sau gingiile
- fie nu ati mai dat nicio tura din nu stiu ce motiv printr-un cabinet stomatologic in mileniul acesta.

Cum insa prima varianta pare sa fie mult prea putin verosimila, eu zic sa ne concentram numai si numai asupra variantei cu numarul doi si asta din simplul motiv ca, cu toate ca si aceasta pare doar mai putin neverosimila decat prima varianta, are totusi niste sanse cat de mici acolo ca sa se intample.

Si astfel ajungem acolo unde ne doare.

Adica la faptul ca – vrem sau nu vrem – drumul catre un cabinet medical care se ocupa de probleme de dinti este inevitabil in aceste cazuri, asa ca am face mai bine ca sa nu il amanam la infinit.

Si asta din simplul motiv ca stim cu totii ca infinitul nu exista asa ca odata si odata tot va trebui sa ajungem acolo daca vrem sa scapam de durerile insuportabile de dinti.

Numai ca, odata ce am ajuns pe acolo ni se pune pe tapet o alta perpectiva si anume aceea de a avea niste dureri scurte si intense pentru a scapa de niste dureri care ne chinuie de ceva mai mult vreme, dar care nu par sa fie atat de intense in comparatie ce ceea ce ne asteapta pe scaunul stomatologic.

Nu insa si daca indraznim sa apelam la serviciile unui cabinet de genul www.drserban.ro .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!