OK, ai si tu o reducere si, ca tot negustorul cinstit, vrei sa afle mușteriii de ea. Cum faci?
Pai, e simplu: o cauti pe cumparatoarea profesionista si o rogi sa iti dea pe blogul ei niste sfaturi prin care sa afli cum si de unde poti achizitiona niste sacose personalizate, de exemplu, cu emblema celebrei tale firme.
Mai intai si mai intai trebuie, nu-i asa? sa pornim de la o presupunere de bun simt si anume aceea ca bugetul alocat in acest scop nu va fi o totusi problema. Apoi, daca si aceasta conditie a fost indeplinita, mai trebuie doar sa fie ales cu foarte mare atentie ce tip de materiale promotionale iti doresti sa fie realizate de catre firma cu care vei colabora.
Asa cum v-am mai spus si in alte articole de pe acest blog al meu, da, si niste carti de vizita sunt necesare, insa nu si suficiente. Deoarece pe langa aceste carti te mai poti gandi si la niste foi personalizate cu antet, la niste mape, randare 3D , brosuri, si multe alte asemenea, care iti dau avantajul ca le sunt si folositoare la ceva pentru potentialii tai clienti. Pentru ca daca o carte de vizita are toate sansele sa ramana aruncata pe undeva prin portvizit, cele enumerate de mine mai sus sunt insa folosite zi de zi, clientii avand astfel sub ochi mereu numele firmei tale.
Asadar aceste suporturi pe care ti-ai imprimat mesajul sau emblema vor duce imaginea la publicul tinta. Cum ar veni, ai facut deja un prim pas in materie de materiale promotionale, raspunzind la cateva intrebari esentiale legate de publicul tinta, de stilul sau de viata, obiectele pe care sa le inscriptionezi etc.
Astfel ai aflat deja ca este o adevarata pierdere atat de timp cat si de bani ca sa-ti faci niste pliante atunci cand produsul tau este de exemplu un vin de calitate superioara, iar mai apoi sa le distribui pe la metrou :) . Cati potentiali cumparatori de vinuri folosesc metroul, in perioada din zi cand tu iti faci distributia unor asemenea pliante? Ai gasit un studiu pe aceasta tema?
De aceea, este bine sa te gandesti la cat de util iti poate fi sa alegi ca sa lucrezi cu o agentie de branding, packaging, creatie grafica si concept.
Pentru ca numai si numai in acest fel firma ta poate ajunge acolo unde ai visat si unde ii este locul: in topul preferintelor consumatorilor.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu
Vinde si tu un pont!
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.