Swarovski, cuvantul magic


Lux, iarasi lux, ceea ce ne dorim cu totii in viata...

Ei da, dragii mei cititori, dar mai ales dragele mele cititoare, pentru ca stiu ca voi ma cititi mai mult, astazi vom vorbi din nou despre stralucirea orbitoare a bijuteriilor de care nu ne mai saturam niciodata, fie ca e vorba de cadouri speciale, fie ca e vorba de "simple" cumparaturi.

Asadar cumparatoarea profesionista va dedica astazi aceasta postare tuturor acelora dintre voi care au o mica tresarire cand aud sau citesc cuvantul Swarovski. E cineva care nu se simte ca s-ar afla in situatia asta? :) Nu cred!

Deci, e clar, sfatul de astazi priveste pe absolut toata lumea. De sex feminin, cel putin, ca sa nu imi aud vorbe cum ca exagerez cu ceva.

Stim prea bine ca, daca am putea, ne-am pune aceste cristale Swarovski si pe capacul de la toaleta - si nu as baga mana in foc ca nu exista pe lumea asta persoane atat de snoabe incat sa nu o fi facut deja si p-asta :) - pentru ca suntem atat de obsedate incat ne-am dori sa ne putem bucura de ele in orice moment, oricat de intim sau mai ales plin de intimitate.

Ati fi in stare sa afirmati ca nu am dreptate? Ia ganditi-va putin si spuneti-mi va rog, dar sa recunoasteti cu toata sinceritatea: ce procent din garderoba voastra contine cristale Swarovski? Si intrebarea numarul doi: cate dintre aceste piese de imbracaminte au fost alese de pe rafturile magazinelor, fie ele si virtuale, numai pentru simplu fapt ca erau incrustate cu asa ceva, in detrimentul altora care nu le aveau?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!