Tonere tonifiante


Iar mi s-a terminat tonerul la imprimanta. Ce imprimanta am nu va spun si nici nu cred de fapt ca are vreo importanta. Bine, hai ca va spun: am o imprimanta laser :) Dar important e tonerul. Pe care iar nu l-am nimerit. Si am dat si o gramada de bani pe el, dar unde cap nu e, de unde toner bun?

Asa ca m-am hotarat sa iau problema de coarne ca nu se mai poate asa. Probabil ca daca esti in aceeasi situatie cu mine stii exact cum stau lucrurile: cand ti-e lumea mai draga si hartie foto in imprimanta, hopa, iese o pagina gri, apoi una putin mai alba, apoi toate celelalte imaculate ca scoase acuma din top. Si da-i si lupta, si lupta si scoate tonerul din imprimanta, scutura-l, baga-l, reia jobul, si cande te uiti pe maini si pe camasa, tot ce trebuia printat pe coli e numa’ bun de citit pe tine. Pai asta-i treaba?

Deci ce se intampla… Eu nu mai pot continua in felul asta. Am pus mana pe mouse si m-am apucat de rascolit netul in cautare de cartuse imprimanta de calitate. Acuma si calitatea asta are mai multe definitii, nu prea ma pricep eu asa la explicatii, dar ca sa inteleaga toata lumea, caut ceva de calitate europeana, eventual mondiala, germana, italiana, americana, orice, numai de calitate romaneasca sa nu fie, cred ca m-ati inteles, nu? Mai ales cand iti trebui musai un toner compatibil hp (na, ca v-am spus pana la urma si ce imprimanta am!).

Nu pe bune, nu mai pot cu tonerele astea. Am incercat de toate, am renuntat si la refilu’ de criza pe care il faceam periodic la magazinul din colt, am zis ca mai bine mai bag niste bani in plus decat sa imi nenorocesc imprimanta. Am trecut la tonere noi – aiurea, nu duce un toner un fisier intreg de-al meu daca am de scos la imprimanta o lucrare de diploma sau ceva de genul.

Asa ca de cand am schimbat furnizorul, am si eu parte de o imprimanta tonifianta, daca intelegeti ce vreau sa spun…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!