Sfaturi pentru o viitoare mamă


Dragele mele, astazi ma voi alatura si eu voua in grupul celor care asteapta cu sufletul la gura un sfat de pe acest blog care se intampla sa fie atat de bun si totusi al meu :)

Mai exact, asa cum ati vazut inca din titlu, sfatul de astazi va fi mai putin de cumparaturi - fara a exclude insa total acest domeniu, pentru ca, nu-i asa, pana la urma acesta e domeniul cu care ma ocup pentru voi - si mai mult pentru trup si suflet.

Cum si eu imi doresc ca intr-o zi cu soare sa pot deveni o mamica sanatoasa cu (cel putin) un copil la fel de sanatos, astazi m-am asezat cuminte in fata calculatorului si am cautat pentru noi, toate viitoarele mamici aspirante, cate ceva care cu siguranta ne va fi de un extraordinar ajutor in noua viata pe care o vom da.

Poate vi se pare prematur ca noi, fetele aflate inca la varsta la care il asteptam pe Fat Frumos sa ne gandim la asta, dar cred ca niciuna dintre noi nu ar trebui sa fie straina de anumite informatii foarte utile precum ecografie abdominala pret, pentru ca investigatii de genul aceste trebuie facute periodic si bineinteles cu mult timp inainte de a lua hotararea de a deveni mamici.

Tot la acest capitol al analizelor pentru bunastarea sanatatii proprii intra si o ecografie transvaginala, pe care nicio femeie nu trebuie sa neglijeze a o face cel putin o data pe an si ori de cate ori are nevoie de asa ceva.

Pentru ca doar trecand cu regularitate pe la un cabinet dintr-un centru medical de elita precum cele de la clinica privata Hilmi putem avea certitudinea ca aplicam dictonul pe care il stim inca de mici: e mult mai simplu sa previi decat sa tratezi.

Si, in caz ca ati uitat, va reamintesc: sanatatea proprie este mai buna decat orice pe lumea asta, pentru ca nu simti cand o ai, dar suferi enorm atunci cand o pierzi!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!