Esti stilat, te imbraci mereu dupa ultimele tendinte ale modei si te invarti in lumea buna a oamenilor de afaceri de acelasi nivel ca si tine. Intr-un cuvant, de fapt in doua, te respecti, pentru ca afacerea ta prospera sub mina ta priceputa.
Daca insa tu esti asa de stilat, de nu ar avea si afacerea ta o imagine cel putin la fel de elaborata ca cea pe care o ai tu?
Cum, nu te-ai gandit la asta pana acum? Nu stiai ca imaginea ta este de fapt afacerea in care ti-ai investit toti banii, toate visele si viitorul tau?
Daca tu esti imbracat cu haine de colectie de la cele mai mari case de moda, afacerea ta, care te reprezinta intrutotul in aceeasi masura in care o reprezinti si tu pe ea, poate ramane mai prejos?
Bineinteles ca nu. Produsele tale sunt livrate in ambalaje stralucitoare, serviciile firmei tale sunt exceptionale si furnizate de angajati la patru ace si stii ca asta nu e suficient. Ai investit la fel de mult in brand si in promovarea lui, ai flyere, bannere pe strazi, iar reclamele iti sar in ochi de pe prima pagina a tuturor revistelor de pe tarabe.
Credeai ca e suficient? Te inseli! Daca te vei rezuma la atat, e posibil ca in curand afacerea ta sa fie vazuta pe piata ca un cersetor cu haine ponosite si, daca asta s-ar intampla, in scurt timp vei fi si tu la fel.
Pentru ca ai uitat un amanunt esential: spatiul virtual! Este afacerea ta promovata pe internet? Si daca este, cine se ocupa de imaginea ei acolo? Ai curajul sa o lasi pe mana unor amatori sau stii sa faci diferenta dintre croitoria din colt si o linie haute couture?
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu
Vinde si tu un pont!
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.