Din nou despre diete


Diete, diete... Ei, da, e plina lumea de diete, numai una si una, care mai de care mai folositoare...

Folositoare probabil pentru cea sau cel din mintea caruia a iesit o asa compunere si care ajunge sa isi faca faima si probabil ceva trafic pe site-ul propriu, daca are asa ceva, pentru ca altfel nu imi explic cum se face ca desi exista atatea si atatea sfaturi de slabit, care se inmultesc pe zi ce trece, totusi lumea parca se umple pe zi ce trece de grase si de grasi. :)

Asadar, daca e sa ne gandim bine la tot ceea ce v-am scris pana acum in aceasta noua postare a mea, pe care sunt sigura ca o asteptati cu totii cu sufletul la gura , am putea ajunge la o concluzie justa si anume aceea ca fericirea celui care isi doreste din tot sufletul sa slabeasca nu poate fi gasita in sfaturile date de unul si de altul pe net.

Sunteti de acord cu mine?

Probabil ca da, insa acum apare si o alta problema: daca dietele aruncate de mai toata lumea pe piata netului nu sunt bune pentru slabit, ce avem de facut ca sa ne mentinem mereu in cea mai buna forma pe care si-o doreste toata lumea?

Ei, da aici e aici, ce poti raspunde la o asemenea intrebare de 10 puncte? Numai ca eu, cumparatoarea profesionista, nu ma dau batuta cu una cu doua si accept provocarea de a ma implica in aceasta problema destul de spinoasa. Ca doar de aia imi vizitati blogul zilnic, nu e asa?

Normal ca asa e si tocmai de aceea vin eu acum cu raspunsul meu asteptat de toata lumea, care e acesta: dragii mei, dar mai ales dragele mele care doriti sa slabiti, nu uitati ca fiecare dintre noi este unicat, deci e normal ca ce are efect asupra unuia sa nu aiba efect si asupra altuia.

Tot ce aveti de facut este sa consultati un nutritionist si, de ce nu, un medic!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!