Primele magazine înscrise în cursa reducerilor de Black Friday 2013


Ca in fiecare an, si in 2013 trendul in moda cumparaturilor este dat de sobrietatea culorii negre.

Si cum sa nu fie asa, cand si in tara noastra s-a impamantenit – si foarte bine a facut – moda unei anumite zile a saptamanii din an in care anumite magazine (in numar tot mai mare) vand anumite produse (aproape tot ce au pe stoc!) la preturi infime fata de cele la care sunt ele disponibile in oricare din cele 365 sau 366 de zile calendaristice ale unui an.

Acuma, ghiciti care este ziua cea mai neagra pentru preturile din intreaga lume . . . Cum, nu mai stiti? :)

Joia? Nuuu, aia a fost in 1929, pe Wall Street, cand au cazut toate actiunile de pe bursa de s-au lovit cu capul de caldaram toti investitorii ! Joia Neagra, care a cazut in 24 octombrie 1929 a marcat oficial intrarea economiei mondiale de atunci in Marea Depresiune Economica.

Este vorba despre urmatoarea zi, dar nu din 1929, ci de vreo treizeci si ceva de ani mai tarziu.

Vinerea neagra marchează începutul cumpărăturilor de Crăciun, iar retailerii au profitat de acest lucru pentru a oferi reduceri clienţilor. Nu s-a numit aşa mereu, dar data a fost identică: ultima vineri din luna noiembrie a fiecarui an.

Numele de Black Friday îşi are originea în Philadelphia, unde a fost folosit la inceput pentru a descrie traficul greu de după Ziua Recunoştinţei. 1961 a fost primul an când a aparut acest termen, dar de abia din 1975 el a fost preluat si in afara orasului Philadelphia.

Black Friday şi-a primit numele de la expresia engleză "get in the black", adică să faci profit. Termenul a apărut pentru că retailerii sperau ca această zi să le aducă balanţa pe zero sau chiar să-i ducă spre profit odată cu sezonul Crăciunului.

În zilele noastre, un comerciant priceput nu mai are neaparat nevoie de Black Friday pentru a face profit, dar ziua este folosită de magazinele din întreaga lume pentru a se promova înainte de sezonul de Crăciun şi pentru a marca momente cu reduceri foarte mari. Black Friday oferă diferite produse reduse şi din ce în ce mai multe magazine din intreaga lume se înscriu în această adevarata cursă nebună.

Si la noi Vinerea Neagra a intrat de cativa in cotidianul cumparaturilor, iar cumparatoarea profesionista isi face ca de obicei datoria fata de fiecare dintre cititorii ei fideli si va prezinta acum care sunt primele si cele mai importante magazine de la noi care s-au inscris in cursa Black Friday 2013.

Asadar notati:

- Tiparo.ro , magazin de cadouri personalizate participant la Gala Premiilor Ecommerce, va oferi reduceri de tipul 1 + 1 Gratis. Se livreaza dublu cantitatea comandata, aceasta oferta fiind valabila pentru produse identice din site.

- MotorVip.ro , unul dintre cei mai mari furnizori de accesorii auto tuning va acorda reduceri de pana la 50 % la piese auto si accesorii tuning

- Melarox.ro , jucator online important pe piata de produse electronice, electrocasnice, IT, incorporabile si HoReCa anunta reduceri de pana la 60 % la gama de produse de pe site.

- TrendyLook.ro , cel mai surprinzator brand in domeniul fashion din 2013 pregateste reduceri de pana la 50 % la articole pentru femei: lenjerie intima, rochii de seara, costume de baie, corsete si alte produse pentru femei.

- Ciserom.ro , brand-ul care a castigat anul trecut titlul "Cel Mai Promitator Brand Romanesc", pregateste reduceri de 50 % la ciorapi si sosete prin magazinul online shop.ciserom.ro

- Saxara.ro , brand participant la Gala Premiilor Ecommerce si cu o evolutie extraordinara in 2013, pregateste reduceri intre 30 si 70 % la majoritatea produselor.

- Beelegant.ro – site nou pe piata vanzarilor online de bijuterii ofera reduceri de pana la 50 % la bijuterii din argint.

Succes la cumparaturi reduse!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.