A slăbi, intre cură și gură

Am tot ocolit si tot ocolit acest subiect, dar se pare ca noi fetele nu o sa scapam de asa ceva nici la batranete. Pentru ca toate ne dorim sa fim fumoase toata viata, indiferent de varsta, nu-i asa? :)

Si cum tot va auzeam gandurile nescrise prin comentarii pe aicea, pe blogul meu – de genul „măi cumparatoareo, cat esti tu de profesionista si nu ai si tu un sfat mai acatarii pentru slabit, ca le-am incercat deja pe toate, vrem ceva nou” – iata ca eu m-am conformat imediat si am ajuns pana la urma si la treaba cu slabitul.

Deci, cam asa sta treaba, dragele mele: fiecare dintre noi avem cate o gura. Numai că la unele dintre noi e mai mare, la altele e mai mica. Si cred ca v-ati dat seama din start ca nu vorbim aici de rujuri, ca sa ne intereseze cate cosmeticale din astea consumam pe saptamana in functie de lungimea geometrica a conturului buzelor fiecareia dintre noi. Nu.

Eu ma refeream aici la faptul ca in unele guri incape mai multa mancare, iar in altele mai putina. Si nu stiu cum se face că fiecare dintre noi poate trece prin momente cand are gura mai mare sau mai mica (da, e vorba si de cat de harnice suntem la barfe :) ). Si atunci ne aducem aminte ca pe lumea asta mai exista si cate o cura.

O cura de slabire, evident. Si ne apucam sa cautam prin carti si pe net ce alimente, ce medicamente, ce pozitii, ce exercitii si multe altele asemanatoare, doar-doar vom scapa de ce ne-a facut propria noastra gura.

Sau, mai simplu, intram pe blogul cumparatoarei profesioniste, unde, ca de obicei, gasim cele mai bune sfaturi si in acest domeniu, nu?

Pentru ca vreau sa am grija de sanatatea mea, incerc sa gatesc cat mai natural si cat mai variat Am invatat cateva retete rapide cu peste si legume, absolut delicioase.. De exemplu, in seara asta o sa fac un file de somon pe gril cu o salata exceptionala de fasole galbena si fasole verde. Am descoperit reteta pe net. Iti recomand si tie. Se face foarte usor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!