Cumpărăturici pentru mămici

Am lipsit putin mai mult ca de obicei, dar sa stiti ca in niciun caz nu v-am lasat de izbeliste, dragii mei si mai ales dragele mele!

A voastra cumparatoare profesionista se intoarce pe blogul vostru preferat (dupa cum imi arata si imi salta inima zi de zi statisticile cu trafic si cautari pe motoare) din nou cu cele mai bune sfaturi despre cum sa va cheltuiri banii in folosul vostru si numai al vostru.

Astazi vom discuta despre o tema ceva mai delicata, asa cum sunteti si voi, cititoarele mele care formati majoritatea celor care imi acceseaza blogul zi de zi. Delicatetea se refera la perioada aceea minunata prin care am trecut sau ne dorim sa trecem cat mai curand fiecare dintre noi si pe care o privim cu o mica teama – este vorba despre sarcina.

Sarcina ne pune in multe posturi noi, chiar daca nu este prima din viata noastra, iar una dintre noutati consta evident in schimbarea comportamentului nostru de cumparatoare. Cosul zilnic se schimba, asa cum e normal, pentru că mai toate prioritatile in rutina noastra de zi cu zi se schimba radical in aceasta perioada, si de aceea avem nevoie, ca de obicei, de... sfaturi, exact!

Iar cum sfaturile in materie de shopping sunt profesia mea blogareasca, ati ajuns exact acolo unde trebuie. Iar eu, asa cum v-am obisnuit si in multe alte dati, va dau cel mai bun sfat posibil: fiti conectate cu celelalte (viitoare) mamici care trec sau au trecut prin aceeasi perioada ca si voi si impartasiti-va cele mai proaspete experiente pe mamicamea.ro, un forum dedicat special celor care au nevoie sa stie ca nu sunt singure in problemele lor legate de sarcina.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!