Genţi de damă sub 100 de lei


Pentru o doamna, geanta este un accesoriu indispensabil in toate imprejurarile in care trebuie sa se achite de obligatiile sociale.

Mica, mare, alba sau colorata, incadrata in categoria poseta sau plic, ea nu poate lipsi sub nicio forma. Tocmai de aceea, site-urile de specialitate sunt pline cu asemenea produse, insa nu toate femeile pot sa isi permita tot ceea ce isi doresc.

Sau pot?

Pretul nu ar trebui sa fie niciodata o problema, asa ca astazi mi-am propus sa va ofer cateva sfaturi legate de achizitia unor genti dama ieftine.

Evident, ieftine nu inseamna si de slaba calitate, cel putin nu in acceptiunea mea, care nu concep vreo secunda sa fac nici cel mai mic rabat la acest capitol.

Asa ca m-am interesat pentru voi si am selectat cateva propuneri pe care vi le ofer in continuare:





Ce au in comun toate aceste genti? Ati ghicit: fiecare costa mai putin de 100 de lei.

Da, da, va vine sa credeti sau nu, niciuna din gentile de mai sus nu are pretul peste 1.000.000 de lei vechi.

In cazul asta, ceea ce va intereseaza este sa va spun cat mai grabnic unde le puteti gasi. Si raspunsul este simplu, toate cele pe care le vedeti mai sus sunt genti dama neer .

Acum, pentru ca v-am dezvaluit locul in care sunt disponibile toate, tot ce aveti de facut este sa accesati link-ul si sa va alegeti geanta care credeti ca vi se potriveste din multitudinea de acolo.

Totul, evident, fara a va mai face griji de banii pe care i-ati putea plati pe cea care va place.

Dar – exista insa si un mare „dar” – trebuie sa faceti acest lucru cat mai repede, si asta din simplul motiv ca toate stocurile sunt limitate si nu sta nimeni sa va astepte pana cand va veti hotari daca veti cumpara sau nu.

Asadar, la treaba, adica la cumparaturi!

2 comentarii:

Alexandra spunea...

Excelent site-ul, multumesc mult pentru recomandare.

Silvia spunea...

Au chestii foarte ok pe site. Multumesc pentru recomandare!

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!