Vacanţe exotice


De ce exotice si de ce tocmai acum sunt, exact asa cum mi-am inchipuit de la inceput, primele intrebari pe care urmeaza sa si le puna oricine a mai dat o raita pe aici, pe blogul sau preferat cu sfaturi de cheltuit banii cu cap.

Asadar, dragii mei cititori si dragele mele cititoare, nu mai e un secret pentru niciunul dintre voi ca sfatul pe care urmeaza sa vi-l dau eu aici, pe acest blog al meu preferat de voi toti – ca altfel nu ati mai reveni in numar asa de mare in fiecare zi , nu-i asa ? :) - si imbratisat rapid ca de obicei de fiecare dintre cititori, sfatul meu deci se va referi numai si numai la petrecerea unei vacante de vis.

Care vacanta de vis este de fapt visul de aur al proletariatului dupa un an intreg de munca de sclavi.

Deci visul tau care e ?

Sunt convinsa ca, de fapt , la programul infernal cu care te confrunti cam in fiecare zi nu prea mai ai timp sa iti mai pui si aceasta intrebare pe care tocmai ti-am adresat-o eu in cele de mai sus , asa ca o referire la niste vacante exotice ar putea sa iti sune chiar si ca un fel de injuratura. :)

Ceea ce vreau eu sa iti spun insa este ca nu numai ca prin acest titlu nu am intentionat sa imi bat in vreun fel joc de tine, cel care muncesti de te spetesti non stop, fara sa mai stii de pauze de masa si de weekend-uri, ci din contra, ceea ce am vrut ca sa iti transmit a fost faptul ca s-ar putea – de fapt aproape sigur – sa ai nevoie deja de o pauza ceva mai lunga in care sa iti refaci fortele fizice si psihice, pentru ca daca o mai tii mult in ritmul asta nu o sa mai fii in stare nici sa te tii pe propriile tale picioare, ca sa nu mai zic de faptul ca nu o sa mai poti sa mai dai niciun fel de randament pe acolo pe la tine pe la jobul tau cel de toate zilele.

Asa ca poate nu ar fi rau deloc sa stai putin si sa te gandesti ca meriti si tu ca tot omul o pauza ceva mai lunga, pauza care prin lege si prin popor se mai numeste si concediu cu plata. Iti mai aduce aminte ca mai exista si ca de fapt chiar ai dreptul prin contractul tau de munca la asa ceva?

Poate ca nu.

Doar ca tocmai de aceea , in momente din acestea mai deosebite asa cum probabil ca este si asta, exista a ta cumparatoare profesionista impreuna cu al sau blog, care te va ajuta cu cel mai bun sfat la momentul potrivit.

Iar sfatul meu de astazi nu este altul decat sa incerci sa apelezi la niste vacante exotice si sa vezi in ce fel se va schimba viata ta dupa o asemenea experienta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!