Nu arunca prosopul


Este asa un fel de expresie intrata deja in folclorul romanesc contemporan care este imprumutata din limbajul sportiv al sportului nobil numit box.

(Bine, de ce ar fi nobil un sport in care doua huidume isi impart pumni la greu pana cand una dintre ele cade lata la podea, si in loc sa fie ajutata, cineva sta deasupra ei si exerseaza numaratul pana la 10, este un mare mister pentru mine, dar cine stie, poate ca voi reusi sa il si dezleg intr-o zi cu soare ca aceasta de afara de azi . . .  :))

Asadar sa revenim. Era vorba despre acea expresie cu aruncatul prosopului cand esti deja hotarat sa te dai batut. Si de cate ori in viata nu vi s-a intamplat sa va incerce acest sentiment? Pai cred si eu ca de foarte multe ori pentru ca, nu-i asa, c’est la vie, toujours parchive, vorba frantuzoaicelor...

Si atunci, ce facem? Abandonam? De multe ori da, desi mai apoi ne dam seama ca a fost o decizie proasta si ca daca ar fi fost sa ne ducem lupta inceputa pana la capatul ei cu siguranta am fi castigat.

Eu de exemplu am simtit asta cu aruncatul prosopului acum cateva zile cand ma aflam intr-o delegatie trimisa de mirifica mea firma care tine mortis sa invat pe de rost intreaga geografie a Romaniei si poate chiar a Europei.

M-am dus eu asadar frumusel de m-am cazat la un hotel de prea putine stele, ca deh, nu meritam si eu sa faca firma mai multe cheltuieli cu mine si m-am facut comoda pe acolo prin camera.

Hotelul, ce sa va zic, fara prea mari pretentii la pretul pe care l-am platit. Bine, pretentiile ca pretentii, dar cele de baza pe care le gasesti la orice hotel tot ar fi trebuie sa le aiba, nu-i asa?

Si, da, le avea. Intr-o stare mai mult sau mai putin acceptabila. Cu execptia prosopului din baie, care exista, dar era intr-o stare jalnica.

Nu vreau sa ma intelegeti gresit, nu era murdar ca vreo carpa de spalat pe jos din galeata femeii de serviciu, era chiar curatel, dar era desirat si vechi, se vedea ca sta acolo poate de pe vremea de dinainte de 89.

Si atunci m-am gandit ca daca hotelul asta nu are bani sa isi cumpere nici macar niste prosoape mai acatarii pentru clientii sai, atunci eu renunt, imi bagajul si ma cazez la alt hotel.

Asa ca am facut exact ceea ce v-am spus: am aruncat prosopul. La figurat, fireste!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!