Din nou despre UPS centrală termică


Stiu ca am mai vorbit despre asta, dar se pare ca subiectul chiar prezinta interes pentru cititorii blogului meu, asa ca revin cu mai multe informatii pentru toata lumea.

Pentru ca statisticile imi arata ca articolul cu sfaturi privind cumpararea unui UPS pentru centralele termice a fost cel mai accesta in ultima luna, m-am gandit ca , daca publicul imi cere asa ceva , eu, cumparatoarea profesionista , nu am cum sa stau cu mainile in san. Asa ca m-am apucat frumusel sa scriu inca un articol pe aceasta tema.

Pentru ca – se stie – cititorul blogului nostru este ca si stapanul nostru , nu-i asa dragi bloggeri? :)

Asadar, ce ar mai fi de adaugat la tot ce am scris data trecuta despre UPS-uri pentru centrale termice?

Pai... se pare ca nu prea multe, avand in vedere ca atunci am cam discutat despre tot ce se putea discuta in legatura cu acest subiect atat de interesant acum , in pragul sezonului rece , cand natura parca vrea sa ne faca sa nu uitam ca la iarna vor fi cu totul si cu totul alte temperaturi decat cele care sunt acum afara. Pentru ca iarna nu-i ca vara, ce, nu ni le zicea bine domnul – pe atunci viitor – presedinte ? 😊

Si uite asa ne-am trezit ca am luat-o de la capat cu aceste celebre de acum UPS-uri. Va spuneam data trecuta ca , daca stati intr-un apartament de la un bloc care este (foarte) bine izolat si acesta nu se afla situat in majoritate pe coltul blocului (adica cu mai mult de doi pereti exteriori in afara), este suficient sa ca pentru incalzit sa folositi o centrala termica de 20 de kw. Daca insa blocul despre care vorbim aici nu este izolat, sau nu ai inca puse termopane si daca mai exista cumva si un colt spre nord, cel mai bine este sa va orientati lejer deja spre o centrala pe gaze de minim 24 de kw, pentru a face fata gerului de la iarna.

Tot acolo va mai spuneam si ca ceea ce conteaza foarte mult este suprafata apartamentului de incalzit pe timp de iarna, dar si ca la centralele termice - ca de altfel si la alte produse de folosinta indelungata – trebuie avut in vedere faptul ca o componenta importanta a pretului este notorietatea firmei. Daca veti dezansambla diferite marci de centrale termice, veti vedea ca in interior componentele apartin, aproape intotdeauna, acelorasi citorva firme producatoare de subansamble (pompe, schimbatoare, automatizoare, etc).

De aceea, completarea cu care cumparatoarea profesionista vine de aceasta data este sa nu evitati marcile ieftine de UPS si de centrale termice, pentru ca, se stie, calitatea costa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!