Uneori și eu par avion


Toata lumea care s-a obisnuit cu sfaturile pe care le dau eu periodic pe blogul acesta al meu (sau ma rog, macar o parte din aceasta toata lume) si care vreau sa cred ca imi asteapta cu sufletul la gura fiecare urmatoare postare (ce sa fac, ma iluzionez si eu ca tot omul…) a avut (cred eu, dar uneori chiar sunt sigura) cel putin o data impresia ca eu aici vorbesc despre avioane.

Adica aberez cu gratie despre lucruri la care nu ma pricep, nu le-am testat, nu sunt domeniul meu, nu le-am vazut, nu le-am gustat, nici macar nu am auzit de ele, intr-un cuvant nu le-am cumparat.

Nu ma supără aceasta parere a unei parti a cititorilor mei, si chiar daca m-ar supara, cu siguranta ar trebui sa-mi treaca repede. Pentru ca e dreptul fiecaruia sa ma judece asa cum ma percepe. Dar daca tot i se pare cuiva ca sunt aviatoare in unele domenii, haideti sa va imbogatesc astazi informatiile cu un sfat despre achizitionarea unor bilete ieftine de avion.

Pentru ca, vrem sau nu vrem, astazi cel mai confortabil, cel mai rapid si, incredibil! chiar si cel mai sigur mod de a calatori este cu avionul. De aceea, chiar si eu, care sunt o mare fricoasa, strang din dinti, inchid ochii si ma trezesc impachetata si trimisa uneori par avion. Unde? Pai unde vad cu ochii cand ii deschid la aterizare.

Restul depinde de tine, de flerul tau si de banii tai.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!