Ecologia la ea acasă


Dragii mei dragi, astazi sfaturile mele se indreapta catre cei care s-au hotarat sa faca pasul cel mare si sa isi cumpere casa visurilor lor.

Desigur, fiecare dintre voi, cei care va simtiti vizati de acest nou articol al cumparatoarei profesioniste plin de sfaturi care mai de care mai utile , fie va frecati mainile de bucurie, fie incepeti sa cascati plictisiti avand deja in minte gandul ca urmeaza o insiruire lunga a denumirilor unor banci comerciale care m-au platit pe mine sa le prezint cititorilor mei - inteligenti si plini de bani, cum altfel – ofertele lor la credite ipotecare pline de dobanzi si comisioane dintre cele mai mici (in primul an , da , stie toata lumea asta :) ).

Numai ca... stupoare! Astazi, aici, nu va voi vorbi despre banci! Incredibil, nu-i asa? Si ca totul sa fie incredibil pana la capat, aflati ca nu va voi da sfaturi nici privind alegerea unor materiale de constructie sau pentru amenajarea si renovarea unei case sau a unui apartament nou intrat in posesia cuiva.

Dar despre ce vom vorbi, daca nici despre asta? Pai sa vedem... ce mai are legatura cu o casa? A, da, veti spune, am ghicit , ne vei recomanda o lista cu notari buni si ieftini, proaspat intrati pe piata, care lucreaza pe gratis , la promotie! :) Ei, dragii mei , daca aveti voi o asemenea lista , ati face bine sa mi-o dati si mie ca sa o public la mine pe blog sa ne bucuram cu totii, dar exista astfel de notari in zilele noastre?

Deci, nici notari... Atunci? Da , stiu, e vorba despre termopane , termopane , tata , vorba unui celebru cantec , nu-i asa? :) Nu-i asa...

Dar despre ce vrei sa ne dai sfaturi mai fetito , parca va aud de dincolo de monitorul calculatorului , urland exasperati. Aia nu, aia nu, tu te tii de tzepe?

Ba bine ca nu! Pentru ca blogul consistent cu un obraz subtire se tine, deci nu imi voi permite niciodata sa dau vreo tzeapa cititorilor mei.

Asadar astazi, ca sfat pentru cei care s-au hotarat sa faca pasul cel mare si sa isi cumpere casa visurilor lor , eu voi veni cu o recomandare privind cumpararea unui anumit tip de casa! Ei, la asta nu v-ati fi asteptat, nu-i asa? Pentru ca fiecare dintre noi , cand vine vorba de cumparat o casa, se gandeste la credite de la banci, la termopane, la notariate, dar nu are in vedere esentialul si anume alegerea casei in care isi va petrece poate tot restul vietii, platind rate la banca, punandu-i termopane si trecand pe la notariat.

In caz ca nu ati remarcat titlul acestui articol, ceea ce vreau eu sa va recomand astazi este o oferta de case ecologice , pe care trebuie sa o aiba in vedere ca prima optiune oricine are bani de cheltuit intr-o asemenea investitie mareata.

Pentru ca o casa ecologica, pe structura din lemn, este cea mai eficienta daca te gandesti ca tu esti cel care participa direct la realizarea proiectului, care va iesi exact asa cum ti-l doresti!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!