Ka-ching!

Mai intai cate ceva despre titlu.

Ka-ching (sau Cha-ching) este o onomatopee din engleza americana care imita sunetul pe care il face o casa de marcat atunci cand se deschide, pentru a incasa banii de la client. Expresia se foloseste de catre o persoana care vrea sa se laude cu succesul sau: adica tocmai a incasat multi bani.

Majoritatea dintre noi am intrat in contact cu "ka-ching" prima oara prin intermediul piesei interpretate de Shania Twain, nu-i asa? Atentie la sunetul care se aude la inceputul si la sfarsitul videoclipului:


Versurile par desprinse din invataturile cumparatoarei profesioniste, nu-i asa? :)

4 comentarii:

Lotus spunea...

Prima dată n-am înţeles de ce ai pus versurile dinjos. Dupa aia am dat click pe video şi mi-a apărut că-i restricted blabla.

cumparatoarea profesionista spunea...

Ce restricted?

Lotus spunea...

Păi dacă dau play văd asta.

cumparatoarea profesionista spunea...

Probabil ai suparat tu pe cineva. Eu daca dau play se vede totul OK.

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!